26 مرداد 1401 توسط Administrator 0 دیدگاه

از خودت تو زندگی یک من بهتر بساز!

زیرنویس

از خودت تو زندگی یک انسان بهتر بساز!

مرکز ارائه خدمات بالینی و مراقبتی در منزل سلامت خانواده :

آغاز هر فصل ، فرصتیه برای ریکاوری و مراقبت بیشتر از خودمون. حالا 8 نکته ساده رو برای بهتر شدن روزهای زندگی توصیه میکنیم.

– چرت بزن تا قوی بشی

طی روز حتما یک چرت کوتاه بزن. با کاهش استرس و خواب کوتاه روزانه احتمالا خطر حمله قلبی کم میشه.

– مراقب نور خورشید باش

اگر چه در زمستان روزهای ابری زیاده ولی حتما از کرم ضد آفتاب و مرطوب

چرت بزن تا قوی بشی! سلامت خانواده

کننده استفاده کنید. قدیمی ها عقده داشتن که : “رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون” پس اگه دوست داری چهره شادات و سالمی داشته باشی پوست خودت رو پاک ، نرم و شفاف نگه دار.

یک بشقاب پر از میوه های خوشمزه برای سلامتی

– یک بشقاب پر از خوراکی های خوب

خوردن روزانه یک بشقاب میوه و یا انواع سبزی های خام ، آنتی اکسیدان های مفید رو برای مبارزه با سرطان به خط میکنه. فیبر مورد نیاز بدن هم تامین میشه و به کنترل وزن کمک میکنه.

– افزایش حس خوشبینی

مهم نیست که چه چیزی باعث خنده میشه ، بهترین تمرین و ورزش مخصوص ماهیچه های شکم و اندام های داخلی ، همین خنده ست. چون خنده باعث آزاد شدن سروتونین و دوپامین میشه که افزاینده حس “خوب بودن” و “خوشبینیه”.

خنده به معنای واقعی کلمه پادزهری برای معالجه درد های مزمن عمل میکنه و باعث میشه تا افراد سریعتر سلامت خودشون رو به دست بیارن.

برای مراقبت و پرستاری از سالمند ، کودک ، بیمار و مادر باردار به کمک نیاز دارید؟

با سلامت خانواده تماس بگیرید…
02188901315
09123139602

– آشتی با رنگ ها

روح خودت رو با اضافه کردن رنگ ها شاد کن ، به این منظور میتونی اتاق خودت رو به رنگ زرد درخشان یا حتی سبز روشن در بیار و در روزهای ابری به محیط خانه نور بیشتری بده و در نتیجه محیط زندگی رو دوست داشته باش.

– استرس کمتر ، شادی بیشتر

استرس داشتن و باقی موندن در اون کم کم منجر به انواع و اقسام مشکلات مانند بی خوابی ، سردرد و نبود انرژی میشه.پس به خودت مسلط باش و به دنبال چیزی بگرد که به شما آرامش بده و حتما این کار رو انجام بده.

آشنایی با رنگ ها! سلامت خانواده
3 بار در هفته ورزش کن!

– 3 بار در هفته ورزش کن

با انجام ورزش روزانه و قوی کردن بدن ، به استحکام تراکم استخوان ها ، قدرت ماهیچه ها و تناسب اندام کمک کن. حداقل 15 تا 20 دقیقه 3 بار در هفته رو در برنامه روزانه قرار بده. از دستگاه های ورزشی هم میتونی کمک بگیری.

– یک تصمیم گیرنده موفق باش

این کار بستگی به خودت داره. این شما هستی که میدونی چه چیزی باعث شادی یا ناراحتی شما میشه. خودت رو به سمتی هدایت کن که به جای اینکه دیگران برای شما تصمیم گیرنده باشن خودت انتخاب کننده باش. چهارچوب ها رو بشکن ، آینده رو از روی هدف بساز ، نه از روی پیشفرض ها.

ورزش کار ساده ای است ، آن را برای سلامتی انجامش بده!

(امتیاز دهید)
آواتار Administrator

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.